Monday, November 8, 2010

COLOUR VIBRATION THERAPY

COLOUR VIBRATION THERAPY (CVT) atau terapi getaran warna adalah suatu kaedah perawatan penyakit berasaskan sains fizik dan berkonsepkan Islamisasi ilmu yang menilai tahap-tahap spiritual, emosional, mental dan fizikal seseorang ke arah keseimbangan semulajadi secara tepat dan menyeluruh.

Perawatan ini dihasilkan oleh Prof. Dr. Norhisham Wahab, juga sebagai pengasas CVT, yang menumpukan keharmonian dalam kesihatan melalui penghasilan teori-teori dan penawar yang cukup relevan di alaf baru ini.

CVT turut memperkenalkan kaedah pengesanan penyakit melalui kaedah "Applied kinesologi" - kinesologi gunaan pada otot tangan untuk mengesan sebarang masaalah atau jenis penyakit.

CVT juga boleh mengesan warna diri atau aura seseorang sebagai tujuan mengenalpasti level atau tahap keperibadian yang menjelaskan ciri-ciri atau personaliti, pemikiran dan corak penghidupan. Dengan mengenal diri, seseorang itu akan lebih bersemangat dalam kehidupan, lebih tenang dalam segala ruang yang dilalui dan menikmati keharmonian sepanjang masa.

CVT menyediakan kaedah perawatan penyakit melalui penawar-penawar seperti Pati Bunga Aromaterapi (Seri Wajah), Formula NW, Alga dan lain-lain. Sementara konsep mandian atau rendaman ais (hidroterapi ais) yang diperkenalkan oleh CVT sebenarnya berilhamkan amalan tradisi yang disesuaikan dengan lebih praktikal dan berasaskan kepada idea-idea saintifik. Pendekatan terapeutik CVT melalui hidroterapi ais dalam rawatan pemulihan penyakit atau keharmonian diri melalui rangsangan semula sistem kederiaan tubuh secara serentak bermula dari tahap bawahan (fizikal) hingga ke tahap spiritual ke arah keseimbangan sebagai kaedah paling selamat dan semulajadi.

CVT sebenarnya mengajak manusia untuk mencari kebenaran dan hakikat kehidupan melalui perubatan dan menangani penyakit melalui sesuatu yang tidak nampak atau metafizik, melalui teknologi gelombang cahaya, warna dan bunyi, membuktikan bahawa penyakit sebenarnya merupakan salah satu bentuk tenaga yang boleh diubah, diganti atau dipindah-pindahkan yang berlaku di bawah sedar dan merawat penyembuhannya melalui tenaga di bawah sedar juga tanpa mengira masa dan keadaan.
Bahan-bahan disediakan oleh:
Faculty University Science of Colours
Affiliated to:
The Open International University for Complementary Medicinies (OIUCM)

1 comment:

michelle said...

Depo 20ribu bisa menang puluhan juta rupiah
mampir di website ternama I O N Q Q.ME
paling diminati di Indonesia, ::))
di sini kami menyediakan 9 permainan dalam 1 aplikasi
~bandar poker
~bandar-Q
~domino99
~poker
~bandar66
~sakong
~aduQ
~capsa susun
~perang baccarat (new game)
segera daftar dan bergabung bersama kami.Smile :d
Whatshapp : +85515373217 :* (f)